3 תשובות
שואל השאלה:
אני עשיתי גשר וזה נראה ממש גרוע, דוד שלי תמיד אומר לי שיש לי אוזניים גדולות רק הוא אומר לי את זה לא שמעתי את זה מאף אחד רק ממנו ומאח שלי לפעמים חברים אף פעם לא אומרים לי את זה שאני מסתכל על זה במראה אני באמת חושב שיש לי אזניים גדולות. אמא שלי והמשפחה שלי אומרת שיש לי אף גדול וילדה אחד אמרה שיש לי אף גדול ושאני מסתכל על זה זה נראה גדול כזה ושאני מחייך האף שלי בולט כזה.ובקיצור כל. ביטחון שלי ירד לפח בבקשה תנו לי איזה מילה טובה או משהו
אנונימי
תנסה לראות את הטוב בעצמך אל תשים פס על אף אחד!
יש לי משהו אחד להגיד לך אל.תשים.על.מה.שאחרים.אומרים.לך.
אה ועוד משהו רק שתדע אף גדול לבנים זה נדיר
תפסיק לחשוב על זה יותר מידי ויהיה טובב תאהב את עצמך כמו שאתה