3 תשובות
לא תמיד קשור למחזור, תקופות רעות זה לגיטימי לגמרי, נסי לשים לב מה השתנה וגרם לך להרגיש ככה ותשתפי מישהו קרוב בהרגשה שלך, עם קצת דיבור בטוח תמצאי מה קרה
זה רק תקופה בסוף הכל יעבור❤
אני כל כך מזדהה, מאוד
זה עומס של הכל ביחד, הלימודים, המשפחה כל הבעיות
זה הכל ביחד.. זה פשוט יותר מידי
אני מציעה שפשוט תנסי להיות יותר עם אנשים שעושים לך טוב אנשים שאת אוהבת אני בספק שזה לא יעבוד
את תמיד יכולה לדבר איתי בפרטי