5 תשובות
נגיד אם אומרים לך לעשות 2x4 אז זה שני סטים וארבע חזרות כאילו את עושה את התרגיל פעמיים וחוזרת עליו עוד ארבע פעמים
שואל השאלה:
השאלה היא אם לחכות בין כל פעמיים
אנונימית
לעשות הפסקה בין לבין משהו כמו שלושים שניות דקה תלוי מה את עושה
אם את מדברת על כוח אז חצי דקה-דקה זה מעולה
הכל תלוי כמה קשה לך התרגיל
ואם את עושה אירובי אז זה נורא תלוי בך אבל כדאי נגיד 30 שניות-2 דקות
אם את רוצה לעובד על סיבולת לשרוף קלוריות או משהו כזה 2 דקות בין כל סט זה בסדר אם את רוצה לבנות מסת שריר 2-5 דקות אפשר לנוח הכל תלוי גם כמה קשה את עובדת