5 תשובות
נגיד אם אומרים לך לעשות 2x4 אז זה שני סטים וארבע חזרות כאילו את עושה את התרגיל פעמיים וחוזרת עליו עוד ארבע פעמים
שואל השאלה:
השאלה היא אם לחכות בין כל פעמיים
השאלה היא אם לחכות בין כל פעמיים
אנונימית
לעשות הפסקה בין לבין משהו כמו שלושים שניות דקה תלוי מה את עושה
אם את מדברת על כוח אז חצי דקה-דקה זה מעולה
הכל תלוי כמה קשה לך התרגיל
ואם את עושה אירובי אז זה נורא תלוי בך אבל כדאי נגיד 30 שניות-2 דקות
הכל תלוי כמה קשה לך התרגיל
ואם את עושה אירובי אז זה נורא תלוי בך אבל כדאי נגיד 30 שניות-2 דקות
אם את רוצה לעובד על סיבולת לשרוף קלוריות או משהו כזה 2 דקות בין כל סט זה בסדר אם את רוצה לבנות מסת שריר 2-5 דקות אפשר לנוח הכל תלוי גם כמה קשה את עובדת
באותו הנושא: