2 תשובות
כל עוד את מאמינה שהכל ברשות הבורא, יתברך שמו, אז לא. זה באמת אמיתי וכתוב במקורות וצריך להיזהר ולהישמר מזה, אבל להאמין שהכל תלוי אך ורק בה' יתברך.
אנונימי
^מסכימה עם האנונימי מעליי