9 תשובות
יהודיה
יהודייה זה לאום אז את עדיין יהודייה
אנונימית
את עדיין יהודיה
את עדיין יהודייה לא משנה מה
לא משנה מה יקרה או במה את מאמינה את עדיין נשארת יהודיה
אל תעשי את זה כי אסור לעבוד עבודה זרה וכל הדתות האחרות זה שטויות שקל להפריך אותם
אנונימי
יהודי תמיד אישאר יהודי לא משנה מה גם עם הוא התנצר (אלה עם הוא ערב רב)
מבחינת לאום/מוצא את יהודיה
מבחינת דת את שייכת לדת שאת מאמינה בה
מבחינת דת את שייכת לדת שאת מאמינה בה
את יהודייה עם אמונות אחרות
באותו הנושא: