16 תשובות
לא
זה כל הזמן להתווכח וגם אם הקשר רציני אז אי אפשר לגדל ילדים כשכל הורה חושב דעה קיצונית אחרת
זה כל הזמן להתווכח וגם אם הקשר רציני אז אי אפשר לגדל ילדים כשכל הורה חושב דעה קיצונית אחרת
לא. זה מועד מכישלון.
אנונימי
שואל השאלה:
מה אתם לא חושבים שזה יכול להצליח? אני שואל מהצד של היהודי מאמין אם זה משנה
מה אתם לא חושבים שזה יכול להצליח? אני שואל מהצד של היהודי מאמין אם זה משנה
אנונימי
תחשוב שיהודי מאמין ירצה לעשות חופה עם רב וכל זה
והצד השני ירצה חתונה אזרחית
או נגיד מטבח כשר/אוכל כשר
איך הם יעברו שבת ביחד כשאחד שומר והשני לא?
וגידול ילדים זה הכי תסבוכת
והצד השני ירצה חתונה אזרחית
או נגיד מטבח כשר/אוכל כשר
איך הם יעברו שבת ביחד כשאחד שומר והשני לא?
וגידול ילדים זה הכי תסבוכת
אתאיסטית כן אבל אם היא נגד היהדות לא אם היא לא מאמינה בכלום אולי כן אבל אם היא מסיתה נגד היהדות או דברים כאלה בחיים לא
אני לא מאמינה באלוהים ולא הייתי יוצאת עם מישהו דתי קשה כי אנחנו פשוט חיים אחרת וזה אל כיף וכנראה גם אל יעבוד בעתיד
שואל השאלה:
לא דתי אלא מאמין יש הבדל גדול
לא דתי אלא מאמין יש הבדל גדול
אנונימי
בתור דתיה אני חושבת שלא ...בגלל שזה יהיה פער ענק ביני לבינו ...וגם כשרות שבת והכל
לא. אין לי בעיה עם כאלה שלא מסכימים עם הדעות שלי בתחומים מסויימים אבל מישהו שהוא ההפך הגמור מהדעה הכי חשובה שיש לי.. לא נראלי כלכך יסתדר
שואל השאלה:
כלומר? את דתייה או פשוט יהודיה מאמינה?^
כלומר? את דתייה או פשוט יהודיה מאמינה?^
אנונימי
אני דתייה.. לכן לצאת עם אתאיסט זה קצת קיצונע
לא
הוויכוחים יהרסו לנו את כל הזוגיות
הוויכוחים יהרסו לנו את כל הזוגיות
זה בעיה מאוד גדולה מבחינה דתית וגם מעשית כי קצת קשה לחיות עם, מישהו שלא שומר הלכה בכלל אני לא חושב שאני צריך לתת דוגמאות
אני אתאיסטית ולא הייתי יוצאת עם דתיים/מאמינים.
לא - כי אסור.
אנונימי
באותו הנושא: