אם אני מתחיל חודש הבא זריקות באופן קבוע ולא עשיתי לפני זריקות, צריך ישר לקבוע תור לאחות או לקנות את הזריקה לפני?
אני צריך לעשות זריקה פעם בחודש. אבל אני לא ממש מבין בזה, אני צריך ללכת לבית מרקחת לקנות את הזריקה ואז לבוא איתה לאחיות? או שרק לקבוע תור לאחיות? ואם אני קונה את הזריקה המזרק עצמו בא ביחד עם הזריקה או שאפשר לקנות אותו בנפרד בבית מרקחת?