בת 14,קיבלתי לפניי שנתיים וחצי ומאז באופן כמאט קבוע אני מקבלת פעם ב3 חודשים
והוא לא סדיר בכלל, האם זה נורמלי או שאני צריכה לחשוש? ובמהלך ה3 ימים הראשונים של המחזור יש לי קצת אי נוחות בבטן ובשירותים. אני בטוחה שאם אני אלך לרופאת נשים היא בטוח תיתן לי גלולות וממש לא בא לי, יש לזה המון תופעות לוואי.