3 תשובות
זה כל כך מרגש לשמוע זה ממש חמוד(:
הייתי אצל פסיכולוג שנתיים והיינו מאוד מחוברים והוא היה כמו דמות אב בשבילי והוא הביא לי יומן אישי ממנו
אני עוד שניה בוכה אמאלהלהה
הייתי אצל פסיכולוג שנתיים והיינו מאוד מחוברים והוא היה כמו דמות אב בשבילי והוא הביא לי יומן אישי ממנו
אני עוד שניה בוכה אמאלהלהה
שואל השאלה:
והיית קרובה אליה או שלא ממש?^
והיית קרובה אליה או שלא ממש?^
אנונימית
וואו זה לא קרה לי בחיים
הייתי אצל פסיכולוגית שנה
הייתי אצל פסיכולוגית שנה
אנונימית
באותו הנושא: