3 תשובות
זה כל כך מרגש לשמוע זה ממש חמוד(:
הייתי אצל פסיכולוג שנתיים והיינו מאוד מחוברים והוא היה כמו דמות אב בשבילי והוא הביא לי יומן אישי ממנו
אני עוד שניה בוכה אמאלהלהה
שואל השאלה:
והיית קרובה אליה או שלא ממש?^
אנונימית
וואו זה לא קרה לי בחיים
הייתי אצל פסיכולוגית שנה
אנונימית