18 תשובות
כן, למה שתעשה את זה?
שואל השאלה:
כי זה טעים ומרדים
לא טוב להרגיל את עצמך לקבל את זה, אלכוהול הוא חומר ממכר מבחינה פיזית והגוף שלך מחשיב אותו כרעל
לול איזה חנון נשבעת
שואל השאלה:
מה רע בלהיות חנון ימוזרה
הלוואי שיכולתי להשתמש באימוגים
אדון אדג' לורד לשתות וודקה כל לילה רק יזיק לך, ואם אתה לא מסוגל בלי זה אני ממליצה ללכת לרופא עכשיו
שלא תחווה כשל בכבד בגלל אלכוהוליזם בגיל 17
שואל השאלה:
עוד משתמשת בלול וקוראת לי חנון אני מת
כן. אחי אמן תישן טוב אחושרמוטה בלילה אחי מכל הלב
שואל השאלה:
ברה מה זה לא מסוגל
אני לא עושה את זה
סתם שאלתי אם זה יעשה משהו
אני חוששת שכבר שתית משום שאתה לא מסוגל להבין בדיחה מה אני אגיד לך
זה סתם עצוב
אבל בלי האלכוהול
אחי אתה בן 30 מב אתה עושה בסטיפס
שואל השאלה:
אני לא יודע מה זה אדג' לורד אז אין לי איך להבין את הבדיחה
ושוט של ויסקי לא מפריע לי אני ממש באמצע תרגיל במתמטיקה
שואל השאלה:
בכל מקרה לא הבנתם אותי, אני נרדם בלי זה והכל טוב אין לי בעיה של אלכוהוליזם
שאלתי שאלה כי עניין אותי זה הכל
תהיו בריאים ושבוע טוב
כן נראלי
עזוב אלכוהוליסט, זה שורף לך תמוח