6 תשובות
וויסקי יותר טוב
שואל השאלה:
אני לא רוצה להנות מהשתייה פשוט רוצה להשתכר אבל רוצה שלא יהיה מגעיל
אנונימי
וודקה עם ערבוב טוב יילך לך טוב
טעם אישי שלי. בכללי אני חושב שוודקה מתערבבת הרבה יותר טוב עם הרבה יותר משקאות מאשר וויסקי
שואל השאלה:
למה
אנונימי
אם מדובר בנקי אז אני מעדיף וויסקי, אם מדובר על ערבובים אז אני מעדיף וודקה