10 תשובות
יין.
וויסקי
וויסקי
תלוי מה את יותר אוהבת ועם כמה אלכוהול
תלוי במוד
אם את במוד של להרגע כזה ולשתות משהו בקטנה אז יין
אם באלך משהו גם רגוע אבל טיפה יותר כבד אז וויסקי
שואל השאלה:
ויסקי חריף ויין יותר מתוק נכון?
שואל השאלה:
בא לי לנסות בקטנה לא בקטע של להשתכר
את יכולה את שניהם לנסות בקטנה כאילו לא ביחד
וויסקי תקחי פשוט שוט שתיים ויין את יכולה רבע כוס להתחלה
אל תערבבי אלכוהול זה יעשה לך כאבי ראש וכאלה(מנסיון), וויסקי זה טעים אבל זה משכר ויין זה מיץ ענבים למי ששותה באמת
אנונימי