4 תשובות
עם קולה
לא לערבב
לוויסקי יש טעם חזק אז פחות הולך ערבובים תנסי אולי סודה זה דיי טוב אבל נראלי עדיף לבד
וויסקי קרח קולה השילוש הקדוש
באותו הנושא: