8 תשובות
יש לי סיפריה קטנה בבית שאני לא צריךך
איקאה
שואל השאלה:
^לא דיברתי על הספרים עצמם..
דיברתי על ספריות

ואני קונה מצומת ספרים ;)
אנונימית
צומת ספרים לדעתי שווה יותר מסטימצקי אומרת מראש שכבר עשיתי השוואת מחירים עם הרבה ספרים וסטימצקי פשוט יקרנים ממש למקרה שאת מחליטה לקנות ספרים אז עדיף מצומת ספר כבר
בדרך כל ספרים עלו לי בין 80 ל120 שקל ככה
ואז אחריי שנתיים עברתי לספרייה כי רוקנתי להורים שלי את הארנק
יש לי ארון ספרים גדול בבית ואנחנו שמים בו את כל הספרים שיש לנו בבית גם את הספרים שלי
ספרים שאני ממש אוהב אני שם אותם בארונית קטנה בחדר
איקאה
הזמנתי מנגר שבנה מעץ מלא. 2000 ש"ח והיא עצומה
אה וואי קראתי ספרים^^