9 תשובות
האם את תימניה?
שואל השאלה:
לא
למה?
לא
למה?
אני פעם הייתי לוקחת מהספרייה
אבל משהו בזה שיש לך את הספר עצמו הרבה יותר כיף
אפשר אחרי זה לחזור גם לספר לקרוא קטעים אהובים וזה
אבל משהו בזה שיש לך את הספר עצמו הרבה יותר כיף
אפשר אחרי זה לחזור גם לספר לקרוא קטעים אהובים וזה
שומר המדף כי לפעמים רוצה לקרוא שוב
שומרת, יש משהו נחמד באוסף ספרים שמצטבר עם הזמן
אבל את צודקת בעיקרון בעיניי, ספריה זה גם חוויתי כזה חח
אבל את צודקת בעיקרון בעיניי, ספריה זה גם חוויתי כזה חח
אני קונה רק ספרים שאני יודעת שאני מאד אוהב .. וגם אין את 90% מהספרים שאני קוראת בספריות
אני מסכימה איתך, זה יקר, אני הולכת לספריה
יש לי כמה ספרים קנויים אבל ממש קצת
זה פשוט כיף שיש לך את הספרים שאת אוהבת בחדר
יש לי כמה ספרים קנויים אבל ממש קצת
זה פשוט כיף שיש לך את הספרים שאת אוהבת בחדר
מסכימה עם "הכי טובה באתר הזה".
אני אוהבת לחזור על קטעים שאהבתי
ויש בזה משהו יותר כיף שהספר הוא שלך, לא יודעת להסביר
אני אוהבת לחזור על קטעים שאהבתי
ויש בזה משהו יותר כיף שהספר הוא שלך, לא יודעת להסביר
אני שמה אותו במדף אחרי שאני גומרת אותו ואם יש לי חשק תישהו אני פשוט לוקחת אותו מהמדף זה הרבה יותר נוח מאשר ללכת לסיפריה...
יש גם משהו בזה כשהספר אצלי מין כזה שייכות אישית שהוא שלי
יש גם משהו בזה כשהספר אצלי מין כזה שייכות אישית שהוא שלי
באותו הנושא: