6 תשובות
בדיוק אני תמיד משאילה
זה כיף שיש אוסף ספרים משלך :)
צודקת.
אני קונה רק ספרים באנגלית בbook depository כי הם ממש זולים שם, ובעברית לוקחת בעיקר מספריות רחוב.
כמובן שאם אני קוראת ספר שהשאלתי והוא היה מאוד משמעותי עבורי אז אני אקנה אותו כדי שאוכל לקורא שוב ושוב או לסמן ולמרקר בתוכו.
שואל השאלה:
^^כן אבל לבזבז ככ הרבה כסף בגלל שזה כיף?
אנונימית
אני אישית קונה רק ספרים שקראתי כבר פעם אחת ואני רוצה שיהיו לי כי אני יודעת שאני אחזור אליהם שוב ושוב
כי זה יותר כיף שיש לך זמן בלתי מוגבל לקרוא את הספר וגם יש מקומות שזה לא עולה 90 נגיד באתר עברית או בכל הוצאה אחרת.