8 תשובות
בארון
ואני קונה בפרופורציה
ואני קונה בפרופורציה
במדף בבית:)
מצטבר...
בנתיים הם על המיטה של אמא
מזל שהיא רווקה
בנתיים הם על המיטה של אמא
מזל שהיא רווקה
אני קונה רק מה שאני באמת רוצה וחוקרת כל אחד שקרא את הספר בשביל שאני אדע שאני לא אתבאס, מצטבר אבל בצורה איטית בטירוף
ספריה ותורמת מתישהו
מדף
אני עשיתי מדפים או ספרייה כזאתי עם כל הספרים שלי , אני פחות אוהבת מהספריה כי אני לא יודעת מה עשו לספר ולרוב הם מלוכלכים וזה
בארון
תרמתי הרבה ספרים ישנים שלי
תרמתי הרבה ספרים ישנים שלי
באותו הנושא: