כשהייתי קטנה נולדתי עם ורידי לב הפוכים ועברתי ניתוח לב פתוח והפכו לי אותם חזרה כמובן שאני במעקב תמידי מאז שנולדתי עד היום וכנראה שעד סוף החיים שלי בכל מקרה השנה בפורים היו לי בדיקות שגרתיות ואני מתחת ל18 אז בדקו אותי בשניידר והרופא שהוא מומחה ילדים (אני בת 16 וחצי בקיץ אהיה 17 אז בגלל זה זה ככה) בדק אותי (כמובן שעשיתי אקו לב ועוד בדיקה שקשורה ללב כמו תמיד) והרופא שלח אותי לmri בלב זה כואב?? זה כלול במחטים? כי ראיתי סרטון של מישהי שעשתה mri והיה לה כמו מחטים כזה ביד כמו שמאשפזים די פליז