24 תשובות
דיימ סיפור מרגש אבל אין לי איך לעזוק אז אני אנעץ
עדיף לך לצאת מהבית כמה שיותר מהר
לעבור לפנימייה חשבת אולי?
לפנות לרווחה דחוף
כואב לי מה שעושים לך ומה שאת עוברת.
לדעתי הכי טוב שתחפשי מקום לישון יומיים בלי להודיע להורים ולהשאיר את הפלאפון בבית
אחר כך שתחזרי תבדקי האם באמת ההורים רוצים אותך או לא לפי הדאגה שלהם.
לדעתי הכי טוב שתחפשי מקום לישון יומיים בלי להודיע להורים ולהשאיר את הפלאפון בבית
אחר כך שתחזרי תבדקי האם באמת ההורים רוצים אותך או לא לפי הדאגה שלהם.
תעברי לגור אצל סבתא/דודה או שתפני לרווחה אם המצב באמת גרוע. נעצתי בשבילך
אנונימית
שואל השאלה:
סבתא שלי לא אוהבת אותי ואין לי חברות
סבתא שלי לא אוהבת אותי ואין לי חברות
אנונימית
יש לך אולי בת דודה בעיר? או בעיר אחרת שקרובה לעיר שלך??
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי משפחה חוץ מדוד שלי שגר בתל אביב
אין לי משפחה חוץ מדוד שלי שגר בתל אביב
אנונימית
פאק, תעופי משם
אם את ודוד שלך ממש קרובים אז תבקשי ממנו לעבור אליו לכמה ימים ואם אתם לא כל כך קרובים תפני לרווחה או שתקחי את אמא שלך לשיחה רצינית ותדברי איתה על כל זה
אנונימית
אמאלה אני מקווה שיהיה יותר טוב
רווחה: מוקד למידע וסיוע ראשוני מטעם משרד העבודה והרווחה נותן מענה 24 שעות ביממה בכל ימות השבוע בטלפון ניתן לחייג 118 מכל מקום בארץ, בחינם ולקבל מידע וסיוע מיידי בחירום ובשגרה בנושאי רווחה ויעוץ לאזרח.
פנימיה או הוסטל , תלוי בת כמה את
לעבור לפנימייה..?
וואוו אני ככ מזדהה
אנונימית
אני כמובן לא גורם מוסמך
אבל אני מבינה אותך לגמרי, גם אמא שלי לגמרי לא מוכנה להבין את הצד השני כשמדברים איתה על משהו, זאת לגמרי התעללות נפשית וזלזול מה שאת עוברת.
תגידי לאמא שלך שאת רוצה לעבור לפנימייה, אם היא תעשה פרצופים או תכעס בגלל זה תגידי שבגלל שהיא לא מקשיבה לך כשאת באה לדבר אלייה והיא לא מבינה אותך והיא דמות אחראית עלייך שלא עושה את תפקידה בצורה שגורמת לך להרגיש טוב אוליי פנימייה זה הפתרון הכי טוב, את תרגישי טוב וגם את לא תיהי בבית ככה שיפסיקו להתלונן על מישהו כל הזמן.
אם המצב כל כך גרוע וזה לא נפתר עם ההורים, תפני לרווחה
את נשמעת לי מקסימה ואני מאוד מאוד אשמח לדבר איתך בפרטי אם בא לך לשתף ולפרוק
אוהבת :))
אבל אני מבינה אותך לגמרי, גם אמא שלי לגמרי לא מוכנה להבין את הצד השני כשמדברים איתה על משהו, זאת לגמרי התעללות נפשית וזלזול מה שאת עוברת.
תגידי לאמא שלך שאת רוצה לעבור לפנימייה, אם היא תעשה פרצופים או תכעס בגלל זה תגידי שבגלל שהיא לא מקשיבה לך כשאת באה לדבר אלייה והיא לא מבינה אותך והיא דמות אחראית עלייך שלא עושה את תפקידה בצורה שגורמת לך להרגיש טוב אוליי פנימייה זה הפתרון הכי טוב, את תרגישי טוב וגם את לא תיהי בבית ככה שיפסיקו להתלונן על מישהו כל הזמן.
אם המצב כל כך גרוע וזה לא נפתר עם ההורים, תפני לרווחה
את נשמעת לי מקסימה ואני מאוד מאוד אשמח לדבר איתך בפרטי אם בא לך לשתף ולפרוק
אוהבת :))
בית טוקסיק, ברגע שתוכלי לעוף משם לכי על זה אחותי. בנתיים הדבר היחיד שאת יכולה לעשות זה להתעלם מהם
תתפסי את אמא שלך ברגע שהיא פנויה, תראי לה שאת רצינית ובלי משחקים! תסבירי לה שאת סובלת ושאת בדיכאון ובתור אמא שלך היא אמורה לעזור לך ולאוהב אותך ולא לתת למישהו לפגוע בך ועוד בידיעה, תסבירי לה שאם חבר שלה עושה אותה מאושרת את שמחה בשבילה אבל שלא בא בחשבון שיקרא לך סתומה ומפגרת ויקלל אותך!! ממש לא! תגידי לה שכל כך לא נעים לך לחיות שם עם האווירה הזו שאת רוצה לעבור החוצה ותראי מה היא תגיד.
שואל השאלה:
היא יודעת שאני בדיכאון ואני לא קרובה עם המשפחה שלי בכלל
היא יודעת שאני בדיכאון ואני לא קרובה עם המשפחה שלי בכלל
אנונימית
סליחה על השאלה אבל מה עם אבא שלך? הוא נמצא בתמונה?
שואל השאלה:
הוא גר באילת ואני לא ביחסים טובים איתו
הוא גר באילת ואני לא ביחסים טובים איתו
אנונימית
אוקי.. תחפשי בגוגל מענה רגשי לבני נוער ויש קוו טלפוני מהמם שיעזור לך למצוא את הפתרון!