5 תשובות
את מספרת רק את הצד שלך שמעת את שלהם?
אנונימית
שואל השאלה:
לא הן רוצות לספר לי
לא הן רוצות לספר לי
אנונימית
שואל השאלה:
לא רוצות*
לא רוצות*
אנונימית
חבל...
אנונימית
היי אני לגמרי יכולה להזדהות איתך לא הייתה פעם אחת בחיים שמישהי לא התערבה ביני לבין החברה הכי טובה שלי והפרידה בינינו ( אני מתכוונת לכל חברה הכי טובה שהייתה לי בכל תקופה בחיים) אבל לקח לי המון זמן להבין שבסוף כולם יעזבו אותך את לא באמת תהיי איתם לכל החיים אז זה לא משנה מה קורה עכשיו פשוט תשחררו קצת אם את חושבת שזה נכון .אני יודעת זה יהיה קשה אבל אין מה לעשות הכי חשוב שאת תהיה בשביל עצמך
באותו הנושא: