8 תשובות
תשמרי על המפתחות טוב
אין סיבה שזה לא יפתח
תדאגי לטרמפ או חברה שתלווה אותך הביתה ותוודאי ששמת מפתח בתיק יהיה בסדר
שואל השאלה:
יש לי מפתחות אבל אני מפחדת שזה לא ייפתח הדלת לא יודעת שהמפתחות לא ייכנסו לדלת
אנונימית
שואל השאלה:
לאא אני לא מפחדת שהמפתחות יעלמו אני מפחדת שהם לא ייפתחו פתאום את הדלת לא יודעת למה
אנונימית
שואל השאלה:
תענו
אנונימית
אם יש לך מפתח ספיר אז תחביאו אותו איפשהו ליד הדלת
אז קחי את המפתחות מעכשיו
אין סיבה. אם המפתחות פתחו לך את הדלת עד עכשיו, הם לא ייתקעו דווקא בלילה