4 תשובות
לא לפחד לשאול אנשים. רוב האנשים במכון נחמדים מאוד
בהתחלה לא לוותר על ימי מנוחה
ואם לא עושים בטכניקה לא נכונה ולא ישנים ואוכלים מספיק לא משנה מה תעשי וכמה תשקיעי זה לא שווה כלום
ואם לא עושים בטכניקה לא נכונה ולא ישנים ואוכלים מספיק לא משנה מה תעשי וכמה תשקיעי זה לא שווה כלום
לא להתבייש לשאול
צאי מנוקדת הנחה שכולם התחילו כמוך ואף אחד לא שופט אותך אז אל תתביישי
צאי מנוקדת הנחה שכולם התחילו כמוך ואף אחד לא שופט אותך אז אל תתביישי
ועוד משהו השגרה שהכי טובה לך זה שגרה שאידיאלית למטרה שלך אבל גם שגרה שאת יכולה להתמיד בה ולהנות ממנה
באותו הנושא: