5 תשובות
היי, אני אישית מעדיף מחשב נייד, יש לך שם את כל הצרכים ללימודים, אם יש לך אפשרות לקנות אחד אפילו שיהיה רק ללימודים או משהו יהיה מצוין
אני מסכמת במחברות. יותר נכנס לי לראש שאני כותבת. צריך עדיין גם להשתמש במחשב למצגות או לאתר של האוניברסיטה.
אני באייפד. עושה שם מחברת באפליקציה ושיעורים גם רואה שם עם מסך מפוצל
סיכומים ומטלות מתמטיות - בטאבלט
מטלות תכנותיות או עם טמפלט מסוים - מחשב
תרגול למבחנים - דפדפת/מחברת כי מתרגלים ממש לפיצ'רים בטאבלטים אז שווה לתרגל על נייר ולהמנע מפדיחות :)

לכל אחד נוח משהו אחר וזה גם מאוד תלוי בתואר, אין תואר שלא צריך מחשב, אבל יש תארים שזה ממש חובה ויש תארים שאפשר להסתדר עם מה שיש בספרייה

יתרונות של טאבלט או מחשב זה משקל, שהכל במקום אחד ולא צריך הרבה מקום בתיק ושבסופו של דבר זה שומר על הסביבה
יתרון של נייר זה תחושה ושאין תלות בטכנולוגיה (אינטרנט/סוללה וכדומה)
יש לי בתיק קלסר וכל פעם שצריך לכתוב משהו אני מוציא דף ופשוט זה מסודר לפי הקורסים