16 תשובות
מחברת כי התרגלתי
אבל אם היה לי אייפד - הייתי עוברת אליו
זה נראה ממש נוח וגם כולם אומרים שזה נוח מאוד
אבל אם היה לי אייפד - הייתי עוברת אליו
זה נראה ממש נוח וגם כולם אומרים שזה נוח מאוד
היי, אני סטודנט שנה שלישית לתואר במדעי המחשב. להגיד לך את האמת, מעולם לא סיכמתי שיעור, ואני כמעט ולא כותב.
מטבע הדברים, הרבה מהקורסים בתואר הספציפי שלי דורשים שימוש במחשב לכתיבת התרגילים, ישנם גם קורסים בהם תידרש לכתיבה מסודרת יותר לכן תגיש קובץ וורד או משהו דומה, בקורסים שאינם נופלים לאיזו מהקטגוריות האלו אני כותב במחברת ומגיש. סך הכל, תמצא בתיק שלי מחברת אחת שבה אני כותב תרגילים, עט ועיפרון, וכמובן, מחשב, לא תצטרך שום דבר מעבר.
מטבע הדברים, הרבה מהקורסים בתואר הספציפי שלי דורשים שימוש במחשב לכתיבת התרגילים, ישנם גם קורסים בהם תידרש לכתיבה מסודרת יותר לכן תגיש קובץ וורד או משהו דומה, בקורסים שאינם נופלים לאיזו מהקטגוריות האלו אני כותב במחברת ומגיש. סך הכל, תמצא בתיק שלי מחברת אחת שבה אני כותב תרגילים, עט ועיפרון, וכמובן, מחשב, לא תצטרך שום דבר מעבר.
משתמש במחברת כי אני רגיל. הרוב אצלי בתואר משתמשים בטאבלטים.
אנונימי
אייפד - כרגע בלי מקלדת אלא רק עם עט.
מחברות
זה הכי נוח ובריא לעיניים
זה הכי נוח ובריא לעיניים
אני לומדת בתחום מדעי המדינה שזה אומר שצריך לכתוב ולנתח ויש הרבה לכתוב יחסית אז אני מסכמת שיעורים בדרך כלל בדוכס במחשב נייד אבל לפעמים כשאני רוצה לגוון אני כותבת בדפדפת ואז מעתיקה לסיכום (וכשיש מטלות זה יותר נוח לקחת מהסיכום שלי למטלה למשל)
אבל בעקרון יותר טוב לכתוב במחברת כי זה יותא נכנס למוח
אני משתמש בדוכס כי זה יותר מסודר לי
אבל בעקרון יותר טוב לכתוב במחברת כי זה יותא נכנס למוח
אני משתמש בדוכס כי זה יותר מסודר לי
אנונימי
אני משתמש בe ink וזה מצוין.
אני אוהב מחברות וכל זה, אבל אני צריך שזה יהיה מסודר ולכן זה פתרון טוב
אני אוהב מחברות וכל זה, אבל אני צריך שזה יהיה מסודר ולכן זה פתרון טוב
אני סטודנטית שנה שניה, יש לי אייפד עם מקלדת ועט וזה מסדר אותי בגדול. אני מפצלת מסך אחד למחברת ואחד לזום של שיעור ועם ספר בצד. מושלם מכל בחינה
שואל השאלה:
^^באיזה e ink אתה משתמש?
^^באיזה e ink אתה משתמש?
אנונימי
ממש תלוי מה אתה הולך ללמוד. מקצועות כמו מתמטיקה לדעתי יותר נח במחברת כי יש המון סימונים שקשה למצוא במחשב. מקצועות שרק כותבים בשפה במחשב או אייפד
מחשב נייד, קובץ וורד. הכל מסודר בתיקיות לפי קורסים בשולחן עבודה
לגבי השאלה השנייה שלך, אני משתמש ב
boox note air
boox note air
וגם למתמטיקה אפשר גם על מחשב בקלות, יש הרבה מאוד תוכנות שמותאמות בדיוק כדי שתוכל להקליד מתמטיקה בקלות
שואל השאלה:
^^איזה דגם? ראיתי שיש כמה
^^איזה דגם? ראיתי שיש כמה
אנונימי
אצלי בלימודים לא ממש צריך לכתוב (אני לפחות לא מאלה שיושבים לסכם כי זה רק מפריע לי, אני לא מסוגלת ככה), והכל עובר גם ככה דרך המחשב ותמיד בעבודה מול מחשב אז פותחים קובץ דוקס וכולי..
זה מאוד תלוי בך כסטודנט ומה עובד/ נוח לך, כי זה מאוד משתנה בין אנשים. יש כאלה שלא מסוגלים להיות מול מסך כלשהו ומחברת מסורתית ועם דפדוף רגיל זה מה שנוח להם.
ויש את אלה שזה כן מייעל להם להשתמש במשהו דיגיטלי, ויותר קל להם לסדר ולמיין את זה.
אני כן בתפיסה שעדיף את הדיגיטלי אם כבר כי זה משהו שיכול לשמש אותך מעבר ללימודים ולהרבה דברים אחרים/ שתסיים ללמוד.. השקעה לטווח הארוך.
וגם יותר ידידותי לסביבה כביכול..
אבל זה באמת תלוי במה נוח לך, ולשים לב שאם יש לכם בחינות עם חומר פתוח אז אולי אסור להביא משהו שהוא לא על דף.
למרות שאפשר להדפיס
זה מאוד תלוי בך כסטודנט ומה עובד/ נוח לך, כי זה מאוד משתנה בין אנשים. יש כאלה שלא מסוגלים להיות מול מסך כלשהו ומחברת מסורתית ועם דפדוף רגיל זה מה שנוח להם.
ויש את אלה שזה כן מייעל להם להשתמש במשהו דיגיטלי, ויותר קל להם לסדר ולמיין את זה.
אני כן בתפיסה שעדיף את הדיגיטלי אם כבר כי זה משהו שיכול לשמש אותך מעבר ללימודים ולהרבה דברים אחרים/ שתסיים ללמוד.. השקעה לטווח הארוך.
וגם יותר ידידותי לסביבה כביכול..
אבל זה באמת תלוי במה נוח לך, ולשים לב שאם יש לכם בחינות עם חומר פתוח אז אולי אסור להביא משהו שהוא לא על דף.
למרות שאפשר להדפיס
אישית בהרצאות אני מקלידה בלפטופ כי אני מקלידה יותר מהר ממה שאני רושמת ביד
ויש לי אייפד פרו 12.9 אינץ שאני משתמשת בשביל הקורסים המתמטיים או לתכנון כשאני צריכה לעשות סקיצות
ויש לי אייפד פרו 12.9 אינץ שאני משתמשת בשביל הקורסים המתמטיים או לתכנון כשאני צריכה לעשות סקיצות
באותו הנושא: