3 תשובות
בהכל חח
הכל :)
אני אסביר גם למה (ספציפית לגבי תואר במדמח)
מחשב: פתיחת מטלות, ספרים דיגיטליים, הרצאות מוקלטות ותכנות

אייפד/טאבלט: מסכמת ועושה את המטלות הלא תכנותיות כי זה לא הולך לאיבוד והכל מסודר ויותר קל מלהסתובב עם מחברות או קלסר

דפדפת/מחברת: להתרגל מחדש לפני מבחנים לכתיבה על דפים כי מתרגלים ממש לפיצ'רים ואז במבחן מנסים להגדיל את הדף כדי לכתוב בנוחות או מנסים לעשות קו ולהחזיק את העט על הדף בתקווה שיתיישר
מחברת למה שחומר פתוח, מחשב למה שלא