9 תשובות
ככה אני סורי, וברצינות הם פשוט לוקחים את זה ברצינות... יודעים לתכנן סדר עדיפויות נכון.. לדחות יציאות עם חברים שצריך מסכמים את העיקר ואת מה שחשוב... ולומדים זה כישרון
שואל השאלה:
אוקיי
אוקיי
אנונימית
אני שנה א בכלכלה וניהול, מרגישה לאט לאט שאני קורסת.
קניתי לי לוח מחיק שנראה כמו לוח שנה, כל סוף חודש אני מכינה רצפת החודש הבא עם מטלות / דברים חשובים ואני בונה לו"ז שאני משתדלת לעמוד בו.
אני מנסה להרשות לעצמי גם לצאת בסופ"ש ולא רק ללמוד כי זה לא פחות חשוב.
קניתי לי לוח מחיק שנראה כמו לוח שנה, כל סוף חודש אני מכינה רצפת החודש הבא עם מטלות / דברים חשובים ואני בונה לו"ז שאני משתדלת לעמוד בו.
אני מנסה להרשות לעצמי גם לצאת בסופ"ש ולא רק ללמוד כי זה לא פחות חשוב.
אני לא מתמודדת עם העומס :)
אני לומדת בפתוחה, אז בנוסף למבחנים/מטלות יש למידה עצמאית בין ההרצאות כשההרצאות נותנות דגשים ותרגול אבל לא מלמדות באמת את החומר.
אני ממזערת את העומס על ידי ניהול יומן מסודר ומשתדלת לא לדחות מטלות/לימודים, לומדת כל יום קצת מכל דבר (מקדישה כ2-4 שעות למידה כל יום, בתקופת מבחנים כמו עכשיו, מקדישה באיזור 5-6 שעות למידה לפי היכולת)
בלי יומן מסודר הייתי דוחה הכל ולא עומדת בעומס וסתם יצרתי לעצמי מועדי ב והחמרתי את החרדת מבחנים שלי ולא הייתי לומדת בצורה יעילה ולא מצליחה לשלב יציאות/בילויים כדי לקבל מוטיבציה להמשיך ללמוד.
תמצאי לך שיטה שעובדת ללמידה אפקטיבית וזה ישפר הכל פלאים :)
אם את צריכה שאלות ספציפיות או בקשה לטיפים מסוימים מוזמנת לפרטי באהבה
אני לומדת בפתוחה, אז בנוסף למבחנים/מטלות יש למידה עצמאית בין ההרצאות כשההרצאות נותנות דגשים ותרגול אבל לא מלמדות באמת את החומר.
אני ממזערת את העומס על ידי ניהול יומן מסודר ומשתדלת לא לדחות מטלות/לימודים, לומדת כל יום קצת מכל דבר (מקדישה כ2-4 שעות למידה כל יום, בתקופת מבחנים כמו עכשיו, מקדישה באיזור 5-6 שעות למידה לפי היכולת)
בלי יומן מסודר הייתי דוחה הכל ולא עומדת בעומס וסתם יצרתי לעצמי מועדי ב והחמרתי את החרדת מבחנים שלי ולא הייתי לומדת בצורה יעילה ולא מצליחה לשלב יציאות/בילויים כדי לקבל מוטיבציה להמשיך ללמוד.
תמצאי לך שיטה שעובדת ללמידה אפקטיבית וזה ישפר הכל פלאים :)
אם את צריכה שאלות ספציפיות או בקשה לטיפים מסוימים מוזמנת לפרטי באהבה
שואל השאלה:
מאמי איפה יש לך 4 שעות למידה?? אני מניחה שמדובר על למידה שנעשית מעבר לשעות הלימודים
כאילו יש לי עוד דברים לעשות-
לסדר את החדר שלי
תחביבים
להיות עם המשפחה
להתארגן
בפירוש ביקשתי לא להציע לי לנהל יומן כי אני אפילו לא יודעת איך לסדר אותו
מאמי איפה יש לך 4 שעות למידה?? אני מניחה שמדובר על למידה שנעשית מעבר לשעות הלימודים
כאילו יש לי עוד דברים לעשות-
לסדר את החדר שלי
תחביבים
להיות עם המשפחה
להתארגן
בפירוש ביקשתי לא להציע לי לנהל יומן כי אני אפילו לא יודעת איך לסדר אותו
אנונימית
לא אמרת בפירוש לא להציע לך לנהל יומן, תשימי לב. ואשמח לדעת באיזה תואר מדובר
שואל השאלה:
אוי זה כנראה היה בשאלה אחרת חח
ספרות
טונה של מאמרים כל אחד 40 עמודים הכי קצר שיש
אוי זה כנראה היה בשאלה אחרת חח
ספרות
טונה של מאמרים כל אחד 40 עמודים הכי קצר שיש
אנונימית
^^^ בפתוחה הלימודים הם עצמאיים, זה קצת עובד אחרת מאוניברסיטה, מה שאת לומדת בכיתה אני צריכה ללמוד לבד בבית ולבוא מוכנה להרצאה.
חבל על הזלזול שלך כי ביקשת עזרה ועזרתי מהידע שלי - עובדתית מי שלא יודע לארגן זמן לא מצליח להתמודד עם העומס.
ואגב, לא כתבת לא להציע יומן
לגבי הדברים הנוספים - תראי כמה זמן לוקח לסדר את החדר ולהתארגן,
לסדר את החדר אפשר פעם בשבוע וכל יום להקדיש 10-20 דקות רגע לארגן כדי שישמר מסודר כמו לסדר את המיטה, לפנות כלים, וזרוק בגדים לכביסה/להחזיר לארון.
רוב החלק של סידור חדר זה שימור סדר ואם מקדישים עוד דקה להחזיר את הדברים למקום זה חוסך עבודה אחר כך.
לגבי תחביבים וזמן משפחה - תקדישי לזה זמן ותקבעי ימים בשבוע שאת מקדישה לזה את הזמן שלו כמובן בגבול הטעם הטוב.
עם המשפחה זה יכול להיות בסופש, זה יכול להיות גם לקבוע שכל ערב יושבים לשתות תה ביחד ולדבר.
לגבי איך לסדר יומן:
ממש לרשום לך כל יום את השעות שאת מתארגנת כולל שימור סדר בחדר, ארוחות, לימודים באוניברסיטה
ואז תארגני את השאר בזמן הנותר כשרשום לך כל יום מה יש לך להגשה.
אפשר ביומן בטלפון לעשות לך עם התראה של שבוע מראש מתי יש מטלות להגשה וככה יש לך התראה ואת יודעת שאת חייבת להקדיש זמן למטלה הרלוונטית.
חבל על הזלזול שלך כי ביקשת עזרה ועזרתי מהידע שלי - עובדתית מי שלא יודע לארגן זמן לא מצליח להתמודד עם העומס.
ואגב, לא כתבת לא להציע יומן
לגבי הדברים הנוספים - תראי כמה זמן לוקח לסדר את החדר ולהתארגן,
לסדר את החדר אפשר פעם בשבוע וכל יום להקדיש 10-20 דקות רגע לארגן כדי שישמר מסודר כמו לסדר את המיטה, לפנות כלים, וזרוק בגדים לכביסה/להחזיר לארון.
רוב החלק של סידור חדר זה שימור סדר ואם מקדישים עוד דקה להחזיר את הדברים למקום זה חוסך עבודה אחר כך.
לגבי תחביבים וזמן משפחה - תקדישי לזה זמן ותקבעי ימים בשבוע שאת מקדישה לזה את הזמן שלו כמובן בגבול הטעם הטוב.
עם המשפחה זה יכול להיות בסופש, זה יכול להיות גם לקבוע שכל ערב יושבים לשתות תה ביחד ולדבר.
לגבי איך לסדר יומן:
ממש לרשום לך כל יום את השעות שאת מתארגנת כולל שימור סדר בחדר, ארוחות, לימודים באוניברסיטה
ואז תארגני את השאר בזמן הנותר כשרשום לך כל יום מה יש לך להגשה.
אפשר ביומן בטלפון לעשות לך עם התראה של שבוע מראש מתי יש מטלות להגשה וככה יש לך התראה ואת יודעת שאת חייבת להקדיש זמן למטלה הרלוונטית.
מבין אותך לגמרי
אני עכשיו מתחיל לקרוס (שנה א הנדסת תוכנה) ואין זמן פנוי לכלום
ככה זה אצל כולם אני חושב בסוף לקראת שנה ב ככה מתחילים להיכנס לזה ונהיה יותר פשוט ( לפחות זה מה שאני מקווה)
אני עכשיו מתחיל לקרוס (שנה א הנדסת תוכנה) ואין זמן פנוי לכלום
ככה זה אצל כולם אני חושב בסוף לקראת שנה ב ככה מתחילים להיכנס לזה ונהיה יותר פשוט ( לפחות זה מה שאני מקווה)
באותו הנושא: