6 תשובות
זה די לא יפה מצידה, שמעי יש דרך להגיד דברים..
שואל השאלה:
למה לא יפה?
אני חושבת שהיא פשוט לקחה את זה קשה מדי
למה לא יפה?
אני חושבת שהיא פשוט לקחה את זה קשה מדי
אנונימית
שואל השאלה:
כאילו אני אמרתי לה ואז היא שלחה לי את ההודעה הזאת
כאילו אני אמרתי לה ואז היא שלחה לי את ההודעה הזאת
אנונימית
שואל השאלה:
היא לי
היא לי
אנונימית
רגע לא הבנתי, את אמרת את זה לחברה שלך או היא לך?
יש מצב, לא שפטתי אותה
אבל לא יודעת זה היה נשמע קצת בוויב כועס
אבל לא יודעת זה היה נשמע קצת בוויב כועס
באותו הנושא: