7 תשובות
לדבר איתם על הנושא ולהגיד להם שאת עושה את זה לעצמך גם ואת לא יודעת מה לעשות
פשוט תגידי ככה חברה שלי אמרה לי ואז גילינו ששתיינו ודיברנו על זה נורמלי
אל תספרי זה יהרוס לך בהרבה...
עדיף לא להגיד, מנסיון
פשוט לדבר על זה
תגידי רק לאנשים שאת באמת סומכת עליהם ולא ישתמשו בזה נגדך
תגידי רק לאנשים שאת באמת סומכת עליהם ולא ישתמשו בזה נגדך
אל תגידי את זה לאף אחד , זה יגרום לרק רע
כי כולם יחשבו שאת חולת נפש, מתוך ניסיון
כי כולם יחשבו שאת חולת נפש, מתוך ניסיון
אנונימית
לא כדאי להגיד אם את לא חושבת שהיא תזדהה או תבין
באותו הנושא: