10 תשובות
ריל
בעיה שלך
טיילר פה יורדת על כולם
לא בסדר
אולי זה ישתנה בעתיד..
זה בסדר גם אם לא תדעי לבשל יכול להיות שתתחתני עם מישהו שיאהב ונהנה מאד מבישול
גם מקסימום את תלמדי את לא חייבת להכין ארוחות מדהימות כמו איזה שף במסעדה הכל בסדר
^^ אם תרצי את תלמדי אבל את לא חייבת
הכל בסדר. אני זוועה במטבח ברמה שאפילו חביתה יוצאת לי לפעמים מגעילה אבל לומדים עם הזמן
לומדים לבשל עם הזמן הכל טוב
שואל השאלה:
איך אני אלמד אם אני לא אוכלת דברים שכולם כמעט אוכלים
אנונימית