8 תשובות
שואל השאלה:
ההורים לא מסכימים דיאטנית ובכלל לא אכפת להם שאין לי מה לאכול
תנסי להסביר להם שהמשקל שלך ואיך שאת נראת מפריע לך
שואל השאלה:
שנתיים אני אומרת להם את זה לא אכפת להם
תאכלי בוקר צהריים וערבנוגם בין הארוחות
בוקר 2 פרוסות לחם פרוס עם כף חומוס או גבינה לבנה, ירקות, כוס תה או קפה (תלוי בת כמה את)

ביניים: פרי ויוגורט 3%
כף מוזלי

צהריים:
נתח חזה עוף/דג בתנור
4 כפות אורז/פתיתים/פסטה/קוסקוס
ירקות מבושלים או טריים

ביניים:
חטיף קטן

ערב:
טונה/אבוקדו
2פרוסות לחם
ירקות חתוכים

לילה:
פרי

מאד חשוב: ביסים קטנים. להקפיד ללעוס את האוכל היטב ורק אז לבלוע. להקפיד לשתות 2 כוסות מים בכל ארוחה.
פעילות גופנית של 20 דק' ביום.

בהצלחה!
שואל השאלה:
תודה
ממליצה לך ללכת לדיאטנית
לכי לדיאטנית.אנחנו לא המקום לתפריטים
גרעון קלורי
בכלל אין משקל אם זה בריא או לא