7 תשובות
שואל השאלה:
אבל סלט זה יהיה טעים אחרי שזה יהיה בתיק? לא יודעת מה יש לי אני נגעלת מכל דבר איף
כן אני גם משאירה אותו משהו כמו שעה וחצי בתיק והוא נשאר ממש אחלה פשוט תחתכי אותו באותו הבוקר
מעדן
חטיף
סלט
פרי כלשהו/ירק
אנונימית
לחם עם שוקולד פשוט רצח או בורקסים וכאלה או לחם ריק
סלטט אני גם לא אוהבת שום כריך וזה אחלה פתרון
יוגורט עם גרנולה ודבש
קורנפלקס
קורנפלקס עם חלב
קרקרים
ירקות חתוכים עם טחינה או חומוס בצד
פירות חתוכים
פרכיות עם שוקולד/גבינה/טחינה גולמית/ריבה/חמאת בוטנים
חטיף פרכיות(של פיטנס ) עם גבינה בצד (טעים פצצות)
אנונימית
בורקס תפוח אדמה נשאר גם טוב 3 עד 4 שעות בחוץ אפילו... ככה שאת יכולה לקחת. זה לא כמו בשר או גבינה שיותר רגיש לחום.
אנונימית