10 תשובות
לא כל כך
לא את פשוט לא אוהבת שאת זה וזה בסדר
את פשוט בררנית זה הכל
אין פה בעייתיות
אנונימית
לא כל כך
ולמה את לא אוכלת שווארמה זה הדבר הכי טעים בעולם
אנונימית
לא, זה בסדר
גם אני ככה בול
לא אוכלת את אותם הדברים
פשוט יש לנו טעם אחר
אני אוכלת דברים שהרוב לא אוכלים - בשר, תפוחי אדמה, שמנת חמוצה..

נ.ב. אני לא מבינה מה מתלהבים מסושי, רק מלראות את זה באלי להקיא
מהמבמההמצהמה אבל השווארמה
סתם תאכלי מה שבאלך זה עניין של טעם