4 תשובות
שואל השאלה:
וואי תודה רבה!!
וואי תודה רבה!!
אני השתמשתי במדריך הזה אם אני לא טועה
יש לה עוד הרבה סרטונים יותר עדכניים על אפטר אפקטס אבל אני לא ראיתי אותם אז לא יודעת כמה הם עוזרים
יש לה עוד הרבה סרטונים יותר עדכניים על אפטר אפקטס אבל אני לא ראיתי אותם אז לא יודעת כמה הם עוזרים
קישורים מצורפים:
תתחילי מהבסיס, תביני את המקשים ואת הקברים הבסיסיים. זה יקח בערך חצי שעה, ואז תחפשי מדריך לסטייל שאת רוצה, תעבדי לפיו וככה תלמדי את התוכנה ותוכלי לעבוד לבד.
אם יש לך רקע כלשהו בעריכה מלפני כן זה יעזור לך. אם צריכה עוד עזרה יכולה לפנות בפרטי (:
אם יש לך רקע כלשהו בעריכה מלפני כן זה יעזור לך. אם צריכה עוד עזרה יכולה לפנות בפרטי (:
שואל השאלה:
תודה רבה!!
תודה רבה!!
באותו הנושא: