13 תשובות
שואל השאלה:
זה התחביב שלי אז כן. אתה עורך אדיטים בכלל שאתה אומר את זה?
אנונימית
לא אני עושה דברים יותר מקצועיים מזה אבל אפטר אפקטס זאת תוכנה ממש מסובכת
שואל השאלה:
אני עורכת באפטר שנתיים מאיפה לך לדעת שאני לא עושה דברים יותר מסובכים? קל לי לערוך באפטר חחח זה רק אדיט אחד שערכתי אני עובדת גם על אנימציות ותלת מימד
אה וואלה את מרוויחה מזה כסף או סתם בשבילך?
שואל השאלה:
אני בתחום העריכה יותר מחמש שנים אז כמובן שכבר הרווחתי מזה כסף,האדיטים הם בשבילי אני מעלה אותם לעמוד אדיטים שלי באינסטגרם אני אוהבת לעבוד עם אפטר אפקטס. מכרתי כמה costume videos ארוכים הרבה יותר לאנשים שרוצים לאירועים מסוימים :)
שואל השאלה:
גם אתה מרוויח? למרות שאני באמת עושה את זה מתוך כיף ולא חשבתי אף פעם שאני ארוויח מזה אז זה משמח שאני יכולה לקבל כסף על מה שאני אוהבת לעשות
וואי יפה שלך אני סתם עורך סרטונים שלי נדרס ממכונית
שואל השאלה:
חחח יפה מכירה סרטונים כאלה
פעם היה לי ערוץ אז כן הרווחתי טיפה אבל לא היה לי כוח לזה אז פרשתי
שואל השאלה:
אהה הבנתי יפה
שואל השאלה:
זה בין השירים האהובים עליי זה למה בחרתי אותו אבל תודהה
אנונימית
זה יפה אבל בשביל זה להשקיע כלכך הרבה זמן?
זה מהמםאמלה