14 תשובות
אה את מתכוונת לבני חמש שעושים שם אדיטים?
לא דורש כזה הרבה סקיל שלא יבואו לעצבן אותי
יש מדריכים להכל ביוטיוב
שואל השאלה:
אנונימי מה זה מאיה?
אנונימית
שמעי הם צודקים קאפקאט כל אחד שלומד כמה מדריכים קצרים יכול לדעת אפטר אפקט זה אפשר ללמוד חצי שנה שלימה כל יום ויש לאן להתפתח עורכים בזה סרטים זה ברמה הכי גבוהה
תוכנה קשה רצח של עריכה שהכינו איתה את כל סרטי מארוול ומלא מדיסי
הכי טובה בעולם
אנונימי
לא עורכים סרטים עם אפטר אפקט
סרטים עורכים עם מאיה
אנונימי
שואל השאלה:
יא לא ידעתי
ברור שזה רמה מעל
אנונימית
איזה חוסר ידע יש פה
שלא מבינים
שאפטר אפקט זה בדיחה גדולה
ליד מאיה
אנונימי
ברו מי דיבר על מאיה דיברו על אפטר אפקט וקאפ קאט ברור שמאיה זה יותר שווה מאפטר אפקט אבל אף אחד לא הזכיר את זה
או אמר על זה משהו או שאל
חוץ ממך
מה קשור מאיה עכשיו הילדה מדברת איתך על אדיטים באינסטגרם לא סרטים של מארוול בתלת מימד על מי אתה עף באמאשלי

גם אפטר אפקטס זו תוכנה לא קלה לשימוש אם עושים בה מעבר לאדיטים, לוקח כמה חודשים ללמוד את הבסיס, ולהשתמש בה באופן מקצועי כן דורש סקיל מעבר לתחביב, אפטר אפקטס כמו שהשם מרמז זו תוכנת **עריכה** שמשמשת בעיקר לאפקטים וטאצ'ים נוספים לסרט שכבר קיים. התוכנה היא לא "בדיחה לעומת מאיה" כי אי אפשר בכלל לערוך ביניהם השוואה, הם לא נועדו לעשות את אותו הדבר.
מאיה לעומת זאת היא תוכנה ליצירת אנימציות בתלת מימד קומפלט מ0 והיא דורשת סקיל רציני, זה לא רלוונטי כמה מאיה תוכנה יותר כבדה ורצינית מאפטר אפקטס כי הן לא מהוות תחרות אחת לשניה, אין קשר בין מאיה לאפטר אפקטס
שואל השאלה:
אבל לערוך סרטים כמו של מארוול צריך לעבוד בזה וללמוד שנים ולהיות מקצוען after effects וקאפקאט זה תחביב
אנונימית
אפטר אפקטס צריך לשבת על התחת וללמוד במידה ורוצים לעשות דברים מתקדמים כמו אנימציות מיוחדות וכו
כן!!! חארות אנשים כאילו תיהיו נחמדים ופשוט תגידו ותעזרו במקום
מתנשאים אבל שמגיע מישהו שעורך במאיה לא רואה אותם ממטר
אנונימי
כן נכון