5 תשובות
שואל השאלה:
אוקי תודהה
ואתה יכול להסביר איפה ואיך אני לוחצת עליו?
את צריכה ללחוץ על הנקודות מעבר keyframe ואז להיכנס לגרף
שואל השאלה:
תאמת לא
אני צריכה ללחוץ על זה? ואם כן איך ומתי?
את לוחצת על האובייקט כשאת עושה easy ease?
תלחצי עליו ואז תעשי easy ease אני די בטוח שזה אמור לעבוד