4 תשובות
מה הסיבה שניתקתם קשר
שואל השאלה:
עם הבת זוג שלי בפעם הראשונה - היא רצתה זוגיות ואני לא.
עם השנייה - פשוט התרחקנו בחופש הגדול והפסקנו לדבר. גם היה המון רעש סביבנו שאמר לנו להיות ביחד. זה הלחיץ אותי ואני יודע שזה הלחיץ גם אותה.
אנונימי
התרחקתם בחופש הגדול ועדיין לא שחררת? אתה רואה אותה כל יום?
מוזמן לכתוב לי בפרטי כדי שיהיה דיאלוג חח שאוכל לעזור יותר