7 תשובות
תשלחי תשאלי אותו מה איתו
שלחיי
תשלחי לו
תשלחי
תשלחי
אל תחכי שהוא זה שישלח אני בטוחה שהוא ישמח שאת זאת תשלחי תוודאי שהכל בסדר וזהו
זה נקרא "קשה להשגה" כתבי לו, הוא בוהה בפאלפון שעות להודעה הזאת
באותו הנושא: