8 תשובות
כן
הידלקות חד צדדית כן
אבל היה לי חבר שנה וחצי ואני עדיין לא יודעת להגיד אם הייתי באמת מאוהבת בו אז לא יודעת
אבל היה לי חבר שנה וחצי ואני עדיין לא יודעת להגיד אם הייתי באמת מאוהבת בו אז לא יודעת
כן אז לא הייתי בטוחה אבל היום אני מבינה שכן לקח לי הרבה אומץ להגיד לה אבל היא לא הרגישה כך. קלטתי שקרה לי הפוך גם אבל זה סתם היה לא אמיתי כי הייתי אוליי בת 13 ובקושי הכרנו אז
כן שמישהי בי לא מתחרט על הבחירה שלי כן אבל על הדרך שנעשתה שמח שלמרות תקופה קשוחה אנחנו עדיין נשארו ונשארים ידידים טובים
יותר מידי :(
כן
כן. הייתי ב2 הצדדים של אהבה חד צדדית. לא כיף באף אחד מהצדדים.
תמיד ההפךך אף פעם מישהו לא באמת היה מאוהב בי.
זה תמיד מהצד השני סתם ניצול כזה בשביל הגוף שלי וכאלה
ואני סתם פיתחתי רגשות לאנשים כאלהה אבל בסדר סתם מסכנים
זה תמיד מהצד השני סתם ניצול כזה בשביל הגוף שלי וכאלה
ואני סתם פיתחתי רגשות לאנשים כאלהה אבל בסדר סתם מסכנים
באותו הנושא: