10 תשובות
לוותר לא יוצאים עם אקסית של חבר
שואל השאלה:
הפ היו ביחד רק חודשיים, אני בקטע שלה מעל חצי שנה והם נפרדו לפני שלוש שנים.. אני דיי בטוח שהרגשות הדדיים גם
אנונימי
לוותר עליה.. לא חושבת שהוא יאהב/זה היה בסדר מצידו שתהייה איתה
בני כמה אתם?
אם זה מלפני 3 שנים יכול להיות שהוא יהיה בסדר עם זה, הכי חשוב שתדבר איתו ותראה מה דעתו ואם יש לו עדיין רגשות אליה.
שואל השאלה:
17
אנונימי
להצגבר
לשחרר ממנה אלה עם כן זה בסדר מבחינתן
שואל השאלה:
דיברתי איתו על זה, הוא אמר שהיא ילדה חמודה והוא חושב שאנחנו נורא מתאימים ואין לו בעיה שנהיה ביחד והוא תומך לגמרי !
הוא אמר שזה היה כשהם היו ילדים קטנים ואין לו בעיה כי זה לא היה משהו רציני
אנונימי
קודם כל שאל אותו אם הוא בסדר רק אחר כך תעשה צעד