12 תשובות
לא
המצלמה לא מייצגת את איך שאנשים באמת נראים
זה הכל זוויות ותאורה!!
גם אני ככה
זה אי פוטוגניות
על הנייר אפשרי שאת באמת נראת טוב אבל לא פוטוגנית. את יכולה לאשר את שה אם חתיכים מתחילים איתך במציאות
אם חתיכים מתחילים איתה זה לא מה שאומר אם היא יפה או לא, המראה תכלס באמת הכי משקפת איך שנראים!....
לא...
זה פשוט שאת לא פוטוגנית
תבדקי תאורה אחרת... זווית אחרת.. אהה וכמעט שכחתי.. לכל בן אדם יש צד שיותר מחמיא לו.. תבדקי גם את זה
בחיים אל תסמכי על מצלמות, הם תמיד גורמות לבני אדם לצאת מכוערים
לא גם אני ככה זה עניין של זווית
לא חושבת ,גם אני ככה זה סתם שאני לא יודעת להצטלם....
לא זה לא קשור אליך שאת נראת זה זוויות:)
את לא יודעת להצתלם וגם הפנים במרע הפוך אז את לא רגילה לזה