10 תשובות
כל אחד יפה בדרכו
שואל השאלה:
לא שאלתי האמת^^^
אף פעם
אנונימית
גם אצלי במצלמה הקדמית אני נראת מוזר וממש ענקית , תמצאי פשוט זווית שמחמיאה לך בתמונות
המצלמה מעוותת את איך שאת נראית, אז במציאות את נראית מאוד דומה לאיך שאת רואה את עצמך במראה
תצטלמי באיפון
כנראה את לא יודעת להצטלם מזויות טובות.
ואת לא פוטוגנית בתמונות.
זה אותו דבר
שואל השאלה:
במראה הפנים שלי נראיות רזות יפות ומסורטטות ואז במצלמה של הטלפון הפנים שלי נראיות שמנות ונפוחות בלי פרופורציה
אנונימית
זה רק עניין של זוויות, אולי את פשוט לא יודעת להצטלם
אנונימית
אני די בטוח ששאלת את זה כבר
את כנראה לא פוטוגנית בתמונות זה קורה גם לי