6 תשובות
כי מצלמה זה מעוות
מראה זה רק זווית אחת שאת רגילה אליה ומצלמה מראה פרופורציות שונות
מצלמות זה מעוות באמת
אם רק מראה הייתה יכולה לצלם וואו וואו איזה תמונות היו לי היוםם אמאלה
שואל השאלה:
במצלמה הקדמית אני נראית סבבה וכמו במראה, באחורית אני נראית ממש מעוותת
אנונימית
איזה טלפון יש לך
כי זה הופך את התמונה ואת לא רגילה לראות את עצמך ככה