12 תשובות
זה אצל הרבה ככה, לא רק אצלך, חחח
ואני מניח שהמצלמה נותנת סוג של עיוות
ואני מניח שהמצלמה נותנת סוג של עיוות
וואוו כןן
אנונימית
כי המצלמות של היום שקרניות גועל נפש
מצלמה דפוקה
המצלמה לא תופסת את הפרצוף בידיוק כמו שהוא. היא מעוותת
אנשים עם תווי פנים חדים יותר לרוב נתפסים יותר טוב במצלמה
בגלל זה יש אנשים יפים שמצטלמים מכוער ואנשים מכוערים שמצטלמים יפה.
אנשים עם תווי פנים חדים יותר לרוב נתפסים יותר טוב במצלמה
בגלל זה יש אנשים יפים שמצטלמים מכוער ואנשים מכוערים שמצטלמים יפה.
כן גם אני מרגישה ככה וגם אצלי זה תלוי בתמונה
כולם ככה
האמת שגם אני, כן
מניחה שזה בגלל שלמצלמה יש את כל המסננים שלה וזה לאו דווקא במאה אחוז מראה את איך שאנחנו נראים
מניחה שזה בגלל שלמצלמה יש את כל המסננים שלה וזה לאו דווקא במאה אחוז מראה את איך שאנחנו נראים
אני פצצה תמיד
כןן
כי המצלמות של הדור של היום שקרניות של הדור של פעם יותר טוב
תנקי את המצלמה האחורית תראי עם יש שינוי
באותו הנושא: