3 תשובות
זה בסדר
פשוט לא כדי לנסות להפריד בניהם או משהו, או לחקות או לשכוח אחד מהשתיים
הגיוני שיהיה לך קראש על מישהו בזוגיות וזה ממש יפה שאת לא עושה כלום עם זה
זה בסדר שיש לך קראש עליו את לא שולטת בזה, וכל הכבוד לך שאת לא יוזמת משהו בגלל שיש לו חברה