7 תשובות
שואל השאלה:
שמעי בתכלס את צודקת ,אבל זה לא משנה ,
מחוץ לעבודה לא אסתכל עליו בכלל חח זה אפקט החלווה
שמעי בתכלס את צודקת ,אבל זה לא משנה ,
מחוץ לעבודה לא אסתכל עליו בכלל חח זה אפקט החלווה
אנונימית
כן
זה סבבה כל אחד צריך סיבה להגיע למקומות
כן
נראלי כל עוד את לא עושה עם זה כלום למרות שגם אם תעשי את זה לא יקרה כלום אם הוא כבר 18
כן
כן זה דיי נורמאלי
באותו הנושא: