4 תשובות
תדברי עם חבר שלך.
אני חייב להגיד, אני לא מכיר אותך אישית וסליחה על מה שאני אגיד, את לא שווה אותו, אם זה סתם ככה באמצע החיים וחבר שלך התנהג אלייך כמו נסיך, את לא שווה אותי, ותיפרדי ממנו כי את לא מספיק טובה בשבילו, ואם הוא התנהג אלייך חרא והתאהבת במישהו אחר זה גם לא מוצדק, אני לא מבין למה שתדברי עם עוד בנים כשיש לך מישהו, אבל תלוי גם באיך שהוא התנהג
אם תספרי לו נראה לי שזה יקל עלייך יותר ככה לא תצטרכי להרגיש מחוייבות כזאת
שואל השאלה:
אבל זה רק קראש אני אוהבת את חבר שלי מאוד אני פשוט מרגישה כאילו אני בוגדת
אבל זה רק קראש אני אוהבת את חבר שלי מאוד אני פשוט מרגישה כאילו אני בוגדת
אנונימית
באותו הנושא: