4 תשובות
זה בסדר, רק אל תעשי עם זה משהו *בגלל* שיש לו חברה.
זה בסדר כל עוד את לא מנסה להפריד בניהם ושומרת את זה לעצמך ולא מספרת לו
זה בסדר אבל תעשי אם זה כלום בטח שעל תפרידי בניהם או משהו כזה
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא מתכוונת לעשות עם זה כלום, אני מאחלת להם שיהיו הכי מאושרים שאפשר ביחד זה פשוט סתם קראש קטן כזה הוא גם לא הטייפ שלי בדרך כלל
אני לא מתכוונת לעשות עם זה כלום, אני מאחלת להם שיהיו הכי מאושרים שאפשר ביחד זה פשוט סתם קראש קטן כזה הוא גם לא הטייפ שלי בדרך כלל
אנונימית
באותו הנושא: