6 תשובות
שואל השאלה:
למה לובשים את המדי א' הרבה?
חשבתי רק ביציאות וחזרות
למה לובשים את המדי א' הרבה?
חשבתי רק ביציאות וחזרות
אנונימית
חודש וחצי קורס בערך. ב זה מדים ירוקים אבל עדיף לקנות יותר לבן בחיל האוויר
שואל השאלה:
לגבי קורסים אתה יודע בערך כמה זמן הם?
חודש חודשיים?.
וחולצות בטירונות? אני יודעת שהמדי א' בז אבל ב' זה מדים ירוקים? שאני אדע לקנות חולצות זית
לגבי קורסים אתה יודע בערך כמה זמן הם?
חודש חודשיים?.
וחולצות בטירונות? אני יודעת שהמדי א' בז אבל ב' זה מדים ירוקים? שאני אדע לקנות חולצות זית
אנונימית
נכון אבל עם הסרבלים צריך לבן וגם מדי ב אפשר לשים עם לבן
אחותיייי מצטרפת לשאלה בע"ה אני מתגייסת עוד שבועיים
שואל השאלה:
כןן דיברתי איתך על זה פעם
בהצלחה לנוו3>
כןן דיברתי איתך על זה פעם
בהצלחה לנוו3>
אנונימית
באותו הנושא: