5 תשובות
חיל המשטרה
במערך הטכני יש לוגיסטיקה
אנונימית
שואל השאלה:
למה גרוע? דווקא אני חושב שכולם תפקידים מעניינים.
למה גרוע? דווקא אני חושב שכולם תפקידים מעניינים.
אני בלוגיסטיקה. אל.
עדיף משטרה (זה כמה גרוע בשניים האחרים)
עדיף משטרה (זה כמה גרוע בשניים האחרים)
הכל על הפנים נראה לי עדיף לוגיסטיקה
באותו הנושא: