5 תשובות
חיל המשטרה
במערך הטכני יש לוגיסטיקה
אנונימית
שואל השאלה:
למה גרוע? דווקא אני חושב שכולם תפקידים מעניינים.
אני בלוגיסטיקה. אל.
עדיף משטרה (זה כמה גרוע בשניים האחרים)
הכל על הפנים נראה לי עדיף לוגיסטיקה